donderdag 2 mei 2013

Nog Meer Pindakaas!




 Nu heb ik naar aanleiding van de blog over ‘Peanut Butter Cookies’ wat onderzoek gedaan naar recepten waarin pindakaas verwerkt is. Zo ben ik een aantal recepten tegengekomen waar zelfs ik als Amerikaanse van opkijk! Hieronder vind je een aantal video’s van mijn favoriete internet koks. Recepten voor hartige gerechten met pindakaas volgen.

Laura Vitale is een vrolijke mooie vrouw met een vlotte babbel. Wat haar extra interessant maakt is dat zij in ItaliĆ« geboren en opgegroeid is tot dat ze tiener werd en dan naar de VS verhuisd. Nu bekend van TV programma’s en You Tube, zij is een moderne voorbeeld van de migrant die het maakt in de VS door te doen waar ze passie voor heeft: koken en bakken!

Chef John is ook een van mijn favoriete koks; als hij praat, hoor ik het accent van de omgeving waar ik opgroeide in New York State, en de humor van mijn tweede broer. Hij is klassiek getraind maar geeft telkens een leuke, moderne draai aan klassieke gerechten of aan typisch Amerikaanse gerechten. Probeer zijn gefrituurde pindakaas en jam broodjes: http://foodwishes.blogspot.nl/2011/07/fried-peanut-butter-jelly-pinchy-pies.html

Yoyomax12 is Canadese en bakt heel aparte dingen, allemaal Amerikaans of Canadees. Wat leuk is aan haar video’s is dat ze probeert recepten uit en vertelt daarbij wat ze anders had moeten doen ed., waardoor je veel tips leert over het vak bakken.

Als je een of meer van deze recepten probeert, laat ons weten wat je er van vind!

Peanut Butter and Jelly Cupcakes

Peanut Butter and Banana Muffins

Chocolate Chip Cookie Peanut Butter Cheesecake

Voor bovenstaand video:

‘Peanut butter chips’ en ‘chocolate chips’ zijn verkrijgbaar: http://www.usfoodz.nl/


Hier een mooi apparaat om zelf pindakaas te maken!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogger templates